неділя, 12 червня 2011 р.

затішьє

Хтів піти до церкви в центр, та пів години збирав копійки з усіх кутків по хаті на проїзд. Назбирав і перехтів їхати.
Я заступив на кухню. Ще поки не дуже там стирчу, але зміна моя вже. Гуляю з дітьми. За роботою майже не був. Свій чудовий день народження я не відсвяткував зовсім. Планували сьогодні, що б батьки прийшли, але малі були хворі, то вирішили не ризикувати. Взагалі вбиває це безперестанне хворобливе всяке. На цьому тижні три дні пролежав нерухаючись майже, бо шось там защимило. Голова, сердце, спина - страшні болі від самого понеділка. Ото вже 30 так 30, не розігнутися. Всякими мазями та розтираннями зняли біль і я все ж таки себе змусив увійти в медитативний стан, де за одну ніч я чебе вилікував ). Вже нічого не болить.
По роботі зовсім шось зле. На цьому та попередніх тижнях виправляв помилки в запуску двох компів. На ноуті був зенно, а на стаціонарі хрум. Врешті хрум я вирубив та запустив і на стаціонарі зенно. Вийшло так, що весь цей час насправді нічого не робилося. Шляхи в проектах були не правильно прописані.Тепер коли все повиправляв, виявляється проксей не вистачає. Купляти проксі - це напевно, найліпше рішення яке може бути. Але сто баксів немає. Всяке ото публічні лісти - то така мозгойобка шо страх.
отож наразі два компа і два зенно з спільною проектною текою - толку мало, але розподілення ресурсів машин (тормозять обоє - страх просто) та все яканіяка стабільність.
А ще, хочу сказати, правда, що фріхи в дупі. Індексація в них туга, сподіваюсь житимуть вони після індексації вічно.
Дохід: $ 0

5 коментарів:

  1. Проксі для постінга? Не варто ваще. Без проксі шпамь. Якшо платні нормальні - http://worldofproxy.com/. Паблік, але їх ніхто не юзає) хрефер сутками паше без банів

    ВідповістиВидалити
  2. постинг постингу рознь
    жж, наприклад, у великих об’ємах не пропостити 200 проксями

    ВідповістиВидалити
  3. хз, цербером 1к ЖЖ без проксі пендюрив і нічо :Р 200 проксі?) на сервісі щаз 1к ссл проксі тільки.

    ВідповістиВидалити
  4. Проксі для реги.
    Якось на днях мене рег.ру (я так розумію через жждомен) заблокував, мол комп заражен і відсилає запити.
    Хрефером мені нема толком шо збирати. По форумам ганяти - шо срати в кучу навозну - ніхто не помітить. Дурне заняття, взагалі, не цікаво. Профіля форумні хіба, і то, не знаю який з них толк буде. На цьому тижні прогнав.

    ВідповістиВидалити
  5. Я не понял, шо в тебе хрумер робить на компі?) По топікам "шо срати в кучу навозну", з профілів хз який толк буде)

    ВідповістиВидалити