неділя, 29 травня 2011 р.

без заголовку

Не знаю скільки часу тому назад я задався ідеєю відсвяткувати свій 30 день народження в якості хазяїна свого нового будинку. Час йшов, в моє життя додалося більше стресу і нервозності,  але в загальному мало що змінилося (в плані заробітку та зробленого точно ні).
Лишається останній тиждень. Насправді, я бачу, що тільки зараз я підійшов до справи серйозно. Я зараз роблю і бачу результат своєї роботи (якщо не відволікатись на те, що конверту немає). Вже немає медитацій, візуалізацій (а ти казав "будь серйозним!", а я не слухав :)). Що вам сказати: візуалізація, закони притяжіння і т.п. - все це працює, але можна невідомо як довго "просити" до того часу поки щось не зміниться у ставленні до цієї речі. Якась невидима грань, але коли її переступаєш, то одразу розумієш, що завтра ти вже все отримаєш. В плані фінансів я цієї грані не переступив, на жаль.
Можна боротися до останнього, до останнього дня робити, купляти лотереї абощо... Але я хочу заспокоїтись з тим всім. Якось коли починаєш дійсно працювати, то стає спокійно і чекати на чудо вже не потрібно. Ти робиш, маєш щоденні результати, і в досягненні головної мети вже сумнівів не лишається (питання тільки часу :) злий жарт Вищої Сили).
Отож, для чого цей блог: щоб одного разу я написав "пацани, нарешті це сталося! тепер в мене все пучком!а-а-а-а!".
Наразі ситуація така: маю 3 зроблених завдання з 13 намічених, тиждень часу, і ще я маю вставати, бо дружина має термінову роботу.
Дорвеї затягують як азартні игри: маєш десять дорів з них маєш десять долларів, і думаєш що справа стоїть тільки за кількістю дорвеїв. Може воно й так, але треба рахувати тільки ті, що в топі/індексі. Решта трєпихань не рахується.
Дохід: $ 4.61

Немає коментарів:

Дописати коментар