середа, 18 травня 2011 р.

льод тронулся, господа прісяжниє засєдатілі...

І знову пишу не про те, про що думав писати весь тиждень. За останній рік я вперше почав робити дори. Справжні дори, не сплогі/блогі, а дори на хостах. То капец просто, вся ця дорвейна тема з’їла мені моск так, що я ну ніяк не уявляю себе десь інакше. Були важкі часи, і я, само собою намагався переосмислити життя, зробити висновки. Єдиною проблемою, що я побачив в себе - відсутність самих дорів ) Я настільки був закручений колупанням шаблонів для зенно, розбирання всяких викрутасів з хрумером та іншим, що НІРАЗУ не зробив самого дора. Так, я пару раз запустив парседор, на народ, але з кодуванням тоді накасячив та і акі народ побанив як має бути.
На цьому та попередньому тижні я вже дістався до самих хостів. Написав регера на одного з них. Дивлячись що у трасті дуже вже хочеться ліпше писати якогось постера в соци, але гіркий півторарічний досвід вже не дає відступитися. Отож, регера написав, і в той час коли я рогрібаю кочугури в офлайні він собі тихо-мирно регає фріхи.




Капча мені тепер безкоштовна. Мейли тепер мені безкоштовні. Забульбенив собі коло семидесяти поштових доменів у різних зонах. Тішився як дідько цвяшком. Думав написати тут - жінка сказала - прикуси язика. Схема перелінковки моя виявилася дуже дієвою. Буквально за пару годин я чекнув і гугля схавав пару сторінок майже на кожному. Але пізніше, дідько підбив пінганути, і я, здається, пінганув самі дори. (шок) В наступний день випала одна сторінка одного дора, а ще через день я чекнув і дори в бані.
Ну і все, по суті. Доходів 11 доларів.

Немає коментарів:

Дописати коментар