понеділок, 24 жовтня 2011 р.

Можна помітити, що на реалізацію своїх "перетворень", я виділяю місяць часу. Такий термін мені подобається тим, що можна помітити в ньому значні "різкі" зміни, але і підтвердження, що я не закинув все на першому-другому тижні. Так от і з бігом: пробігавши два дні, третій був вихідним з тих чи інших причин, добре, але на четвертий я все ж вже бігав. Так і з роботою: з великим завзяттям я взявся до роботи на перший та другий день, третій пролінився та часу вже не вистачило на роботу. Наразі в моєму todo три справи overday та дві today. Для того щоб уникнути таких от хвостів я розбиватиму справи на якнайкоротші пункти. (читати Успеватель Василия Кислого)
І ще одне: все ж таки порядок це гарна річ, бо не відволякає, хоча трохи нудно, - в моєму гмейлі, якому стільки ж років скільки і самому гмейлу в інбоксі порожньо, жодного листа. Сподіваюсь так буде і на столі дерев’яному і робочому.
П.С.: щось важко дається писанина.

Немає коментарів:

Дописати коментар